Behövligt........och skönt!

Efter en hel dags stillasittande så behövs det verkligen att man rör på sig. Hade bokat av dance aerobicen ikväll, för jag har lite för mycket omkring mig här hemma just nu. Men kände nu, att jag var tvungen att ge mig ut på en runda. Hade väl behövt springa egentligen, men magen var som ett stort klot och jag kände mig som en elefant. Magen har varit svullen nu ett par dagar och inte varit tillfreds, vilket händer mig ibland. Vet inte om jag har ätit något som har stört magen, får väl hålla koll på detta, om det upprepas!   
Snabbt ombyte och ut i solen! Härligt väder men aningens för kall vind!
 
 
 
Vattnet var så fruktansvärt blått idag!
Lite mysig himmel med solen och disiga moln bakom....
Mitt favoritträd den här årstiden!
Fina blomsterrabatter har dykt upp lite här och där.
Kändes gutt i benen när jag kom hem! Men trött!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: