Extra cirkelpass och VIP!

Ibland förvånar jag mig själv. Att vakna till vid klockan sex, en halvtimme innan klockan ringer händer väl då och då, men inte att jag går upp. Men inte så pass pigg, att jag funderade på en joggingtur/powerwalk, men ändå gick jag upp! Bra gjort av morgontrötta Gitte!  
Satte mig på reservlistan igår på ett gym cirkelpass ikväll, och då var jag 21:e, men sakta men säkert så närmade jag mig första platsen! Så klockan kvart över fyra fick jag ett mess om att jag var ordinarie på passet klockan 17.30. Snabb avslutning av dagens jobb och hemåt.
Jag skulle ta det lugnt den här veckan, eftersom jag ska springa lite (Hua, kanske inte så lite? Beror ju på kroppsformen) på lördag men det verkar inte som om det har gått in i min hjärna, ha-ha. Måste tänka efter, när hade jag en helt motionsfri dag? Jo, faktiskt i lördags! Inte så farligt då ju. Imorgon har jag också ett cirkelpass inbokat sedan tidigare, och det passet lär jag säkert inte boka av, fast jag borde för jag har ett skrivjobb liggandes hemma som jag vill få färdigt, ja, det gäller att ha karaktär och sätta mig med det imorgon efter träningen.
 
Efter en snabb dusch ikväll, så gick cykeln vidare ner till H&M där de hade VIP-kväll med 20 %. Det var ju lite som jag behövde! Ha-ha, eller hur syrran? De brukar bjuda på goda mackor och kaffe, men ikväll bjöd de på kolsyrat smaksatt vatten och någon liten paj med lite grönt i ett typ "filterpapper". Minuspoäng på detta!  
Till sist så kom jag in i omklädningsrummet med min fyllda kasse! Avskyr ju att vistas i omklädningsrum, men i det här fallet var det tvunget! Långt ifrån allt följde med hem!
Detta stod på min lista i alla fall. Ett par nya snygga örhängen att ha med till Barcelona. Nya hårspännen behövdes.
Äntligen nya rakhyvlar, för måste ju ha rakade ben och annat på stranden (förhoppningsvis) i Barcelona! Ska nu slänga de blåa dåliga som jag köpte någonstans. Helt värdelösa var de! Tyvärr kommer jag inte ihåg var jag köpte dem, så jag kan inte avråda er om det inköpet.
I år fick det bli beige skor! Jag brukar nog slita ut ett - två par varje sommar av dessa skor. Billiga, endast  99:-!
Jag var ute efter kortare träningstights men inte så här korta förvisso. Men fann inga som föll mig i smaken av den längd som jag ville ha. Så dessa är bättre än inga alls. Endast 99:- men de ser ju ut som killbadbyxor! Hmm, strunt samma! De var sköna i alla fall.
Har nu haft ett problem att grubbla på inför loppet på söndag, var ska jag ha telefonen säkrast? Nyckeln hem? Halstabletter? Problemet löst! Även bra att ha i Barcelona och resten av sommaren..... Endast 99:-.
Det blev ju ett extra inköp som inte stod med på listan. Men jag gillade den, materialet är jätteskönt eftersom det är en träningstopp. Och när jag provade den, så föll jag! 149:-
Oj! Ett extra inköp till! Men endast 99:- och jag gillade texten. Strange things happens every day.
Vet att jag säkert har skrivit om detta problem innan, men varför får man alltid små hål i tröjorna? Häromdagen när jag hade tagit på mig en topp, så ser jag med skarp blick hål framme nere i skärphöjd. De sitter ju alltid där. Förslagen till varför har varit många genom åren. Mitt ex googlade till och med på det, om det var något särskilt klädmärke, men tror inte att han fick fram något svar. Jag kan få dessa hål på vilka toppar som helst. Dyra som billiga! Ja, dyra har jag inte så många av men i alla fall från olika klädbutiker. Trodde att det var skärpet som gjorde dessa hål, men det har jag märkt att det inte är. Hade någon bekant som aldrig använde skärp och fick dessa hål.
 
SÅ VARFÖR FÅR MAN HÅL I NAVELHÖJD PÅ TOPPARNA???
 
Bra fråga men har inget bra svar på den, så därför köper jag så här billiga toppar, så jag kan slänga dem lite lättare.
 
Idag fick jag planeringen inför Barcelonatrippen, och det ska bli så kul! Och jag ligger efter i min planering, för tiden räcker inte till! Som vanligt alltså!
 
UPPSKATTAT IDAG: EN LUGN DAG MEN ÄNDÅ FULLT UPP
EJ UPPSKATTAT: HINNER INTE MED
 
Kramis, och god natt.
1 Systeryster skriven

Var det där någon form utav magväska?? Skulle jag också behöva för vet aldrig vart jag ska ha telefon och nycklar när jag är ute med hundarna på sommaren :)

Svar: Ja, det var en magväska. Men det var ingen bra kvalité. Jag hade min mobil i den nu när jag sprang i går. Den får duga så länge den hänger med... Den är i alla fall liten och nätt. Men din telefon är ju större än min, så tänk på det när du köper en magväska...
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: