IBS? Dag på Ekerum....

Dags för en dag med jobbet på Ekerum, och natten hade inte varit den bästa. Börjar fundera på om jag har IBS, ja tanken fanns också på magsjuka, men jag vet hur min mage fungerar, och detta var inte magsjuka. Något hade ställt till det för min mage, och det hade varat sedan i söndags. Natten hade inte varit den bästa i alla fall, och tanken på att åka iväg med jobbet, sitta på en buss och inte har möjlighet att ta sig hem på hela dagen! Hmmm, ja något har jag tydligen ätit som inte var populärt. Kanske hummusen? 
En fin dag verkade det bli, även om det fanns moln på himlen.
Supergod macka till fikat direkt på morgone.
Sånt här gillar jag.
 
 
 
Härlig miljö, men tyvärr kom jag inte ut på någon promenad den här gången heller.
Ovanlig kombination. Sej och pastaskruvar med parmesan på! Men det var gott som det brukar vara på Ekerum.
 
Lite mys efter maten! 
Strålande sol vid fyra när bussen gick hemåt, och det hade varit en trevlig dag på jobbet! Och magen hade hållit sig i schack under dagen, så nu behövdes det verkligen en motionsrunda efter en stillasittande dag.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: