Surprise!

Sköna lördag!
Älskade lördag!
Har väl aldrig nämnt att jag älskar lördagmornar? :)
Skulle väldigt gärna ha fler lördagmornar på en vecka.
 
Idag så blev det gjort till sist! Allt material packat och klart för att skickas till Himmelriket! Känns helt okey! Jag gjorde bra ifrån mig på många av de 54 partyn som jag hann göra, men de sista var utan engagemang. Så det var verkligen dags att sluta.  
Känns helt okey!
 
Gjorde ett besök hos mor idag, hon är nu hemma efter sin operation, och mår bra. Men lång väg kvar....
Hade med mig en överraskning. Smörgåstårta från Kallskänken. Den emottogs med glädje.
Men fast jag ansåg mig, ha ätit middag (smörgåstårtan) så fick jag mat innan jag åkte hemåt. Falukorv i ugn ihop med kokta potatis. Mycket gott. Väldigt sällan som jag äter husmanskost. Idag blev det bara ett besök över dagen, för jag har alldeles för mycket att göra imorgon, så skönt att vakna hemma imorgon.
Ett rätt bra uttryck, eller hur? Det blir mindre luft att andas. Och mycket blir då jobbigare.
 
I och med mitt besök idag hos mor, så vet jag vems fel det är, att jag alltid hamnar framför tv:n och att det blir alldeles för sent i säng! Jo, min mor är ju likadan! Ja, dessa gener!
Så nu sitter jag framför tv:n och kolla på Netflix. Tittar på "Hey girl, what you doing?". Tänk om jag ändå hade gått och lagt mig när jag kom hem? Men jag bestämmer ju min dag själv imorgon, så jag kollar nog några avsnitt till......
 
UPPSKATTAT IDAG: EN SKÖN LÖRDAG!
EJ UPPSKATTAT: SOVER EJ ÄN!
 
Kramis på er!
 
1 Systeryster skriven

Men klockan var ju bara 22:35 när du postade detta och så tidigt kan du väl inte lägga dig en lördag? ;)

Svar: Ha-ha, nä det kan jag kanske inte.... ;)
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: