MM Sports!

Har ju haft ett paket liggandes här hemma ett par dagar nu från MM Sports! Det är som julafton! Jag minns faktiskt inte riktigt vad jag har köpt, vilket jag borde ha minne av eftersom leveransen alltid sker efter några dagar. De är alltid så otroligt snabba med leveransen, vilket uppskattas! 
 
1 500:- ungefär ligger här på bordet! Ja, det är inte billigt att leva bra!
Ripped Caps! Innehåller fettförbrännande och uppiggande ingredienser som t.ex. spanskpeppar, som bidrar till ökad kroppstemperatur, energiförbrukning samt ökad förbränning av fett och kolhydrater, och koffein, som bidrar till ökad vakenhet och koncentration.
Jacked Rips är ett kosttillskott framtaget för att motverka trötthet och utmattning, upprätthålla fysisk och mental kapacitet – samt främja vitalitet och sexlust.
BCAA! Vitamin B6 och B12 är särskilt intressanta vitaminer för aktiva idrottsutövare, då B6 bidrar till normal protein- och glykogenomsättning samt B12 bidrar till att minska trötthet och utmattning. Både Vitamin B6 och B12 bidrar även till immunsystemets normala funktion.
Jag dricker alltid BCAA när jag är på gymmet och när jag är ute och springer, men tydligen ska man dricka det i stort sett hela tiden. Vem vet vad som är rätt?
Dessa är himmelska! OligoBar känns som om det vore en god chokladbit!
Dessa kom med som förmån för att jag har handlat lite för mycket! Jag föredrar OligoBar, för de har mer smak och är mer krämiga och goda!
Som alltid så får jag med ett paket nudlar eller fettuccine....
Varför ska jag ha med dessa? Nåja, jag har ju söner!
En skön jacka för 250:-.
 
Den är superskön! Kanske lite för liten, jag har medium i denna och som sagt, tycker nog, att den kunde vara större. Men min planering är ju att jag ska bli mindre.....
1 Eve skriven

Har du beställt därifrån igen! Varför har du inte sagt något? Jag kanske ville ha något :(

;)

Svar: Ja, men det gick lite snabbt. Pontus sa samma sak, så vi beställer nog snart igen..
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: