Sen runda.....

Inte riktigt abstinens men nästan. När jag bestämmer mig för att ta en joggingrunda vid halv åtta på kvällen, efter jag har stökat inomhus hela dagen och varit seg också. Fixat matlådor för hela veckan nu. Så glad över att jag klädde om till träningskläder, reflexväst och skor på och ut i mörkret. Ingen powerwalk var det tänkt utan jag skulle försöka jogga.
 
Tror nog, att jag sprang mesta delen av rundan, men fick någon slags kramp i framsida smalbenen, och det kändes som om jag hade cementklumpar i underbenen, men jag kämpade på. Nöjd med det. 
Avslutade med te (champagnejordgubbssmak) och två goa knäcke med jordnötssmör och ägg, dill på och några cocktailtomater. Lite stretcning och Farmen. Är betydligt piggare nu efter joggingrundan, så nu gäller det att varva ner för att kunna somna...... En bra bok hjälper nog till!
De resterande recepten från Linas matkasse kommer i efterföljande inlägg...
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: