Bambi på hal is!

Fredagen (ja, nu gäller det fredagen för en vecka sedan) blev längre än vad som blev tänkt, men sån är ju jag.. Ska bara... Sedan blev min tänkta planering ändrad och då hade jag inget att passa hemma...
Tog mig en promenad men som sagt, kände mig som Bambi på hal is! Man känner att man får använda andra benmuskler!
Kanske skulle ha haft bättre skor?
Alltså, den är så underbar den här poden! Vad jag skrattar när jag går mina rundor! Det händer faktiskt, att jag sparar ett nyss lyssnat avsnitt för att det var så bra. Jag kan nämligen ibland sväva bort lite när jag är ute och går och lyssna.... för när tankarna kommer in så blir jag svävande!
Som sagt, med risk att vara tjatig! Dessa skor har hängt med mig sedan i våras, alltså vår, sommar, höst och även vintern! Snart dags att skaffa nya! Inköpta på Just Fab på webben... Kanonsköna!
 
 Med risk att bli tjatig! Jag älskar den här filmen, nu ville jag kolla in första filmen eftersom jag skulle på andra filmen på söndag kvällen...... Den är ju så bra....
 
Fredag kväll (för en vecka sedan) och dagen efter vankades det kalas hos systeryster!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: