Fifty shades darker!

För exakt en vecka sedan så var jag på premiären av den andre filmen om Mr Grey. Nåja, inte premiär för den var på fredagskvällen men nästintill... Säger bara, den var sååååååå bra! 
 
Ja, hon tycker att han är skrämmande i första filmen men vad händer i andra filmen?
Alltså, det är ju en mycket sensuell film... ;)
Som sagt, jag var ju tvungen att se första filmen fredagen innan jag skulle se den andre filmen på söndag kvällen...Jag, filmen, ett gott vitt vin!
Betydligt mer folk än på 101-åringen!
Nöjde mig med en popcorn och cola idag... Men allvarligt talat, så åt jag inte upp allt, för jag satt som gjuten i sten under filmen och bara tittade.....
Alltså filmen var kanonbra! Värd pengarna helt klart!
Man brukar ju oftast tycka att första filmen är bäst, men näää, i det här fallet så var nog andra filmen bäst! En bra handling. Mindre sadistisk sex för de som störde sig på detta i första filmen! Mer kärlek! Och en fortsatt bra handling på en bra kärlekshistoria!
 
Alltså, jag satt i stort sett hela filmen paralyserad och jag kommer att göra flera gånger i mitt liv!
 
Ja, som sagt, det var en bra söndag kväll... en efterlängtad bio med en go vän..
Har ju givetvis beställt dvd:n av denna film, så jag kan se den i hemmets lugna vrå.....
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: