Kalas hos systeryster!

I lördags, ja för en vecka sedan, vet att jag ligger efter med mina inlägg, och vet inte varför egentligen, varför det ska vara så svårt nu för tiden att skriva ner lite om vad jag gör och så.... men det är väl annat som tar upp min tid och tankar! Så tillbaka till lördagen för en vecka sedan....
Ett stort paket till systeryster, hon blir väl inte glad eftersom hon gillar många paket!
Men hon behövde inte oroa sig, för i det stora paketet så fanns det många små paket inslagna.... :)
Åkte med sonen hit, i sin fina röda Volvo... andra gäster som också åkte fint...
Fick underbart goda langos.... Usch, så goda och jag åt alldeles för många....
 
Sedan är ju syster som hon är....
Goda små delikata saker....
Fler små delikata saker... som jag inte orkade smaka på...proppmätt!
Så goda! Choklad, blåbär, lakrits!
Några "torra" kakor....
Fruktsallad till barnen = de som inte äter söta saker
En mycket god tårta!
Jättesmarrig marängtårta! Jag fick med mig en burk hem med denna tårta och åt i flera dagar! Så god!
Syrran hade även gott gelégodis till de små barnen....
Efter mycket ätande så blev det spel! Givetvis!!
En färgglad hand! Men det hjälpte inte, för jag kom sist! Avskyr nya länder! Men vi hade en mycket trevlig kväll hemma hos syster. Jag, Pontus, syster, Kim och Per, men jag blev totalt utmanövrerad och jag hade inget gott öga till Per!! Han satte mig på kris många gånger!! Kära mor låg i soffan och slötittade på mellon...
 
Hade en mycket trevlig lördag kväll hemma hos syster med familj...Mysigt att spela spel, även om jag förlorade.... Blev hemkörd av sonen sent på natten...Och inte en droppe alkohol drack jag...
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: