Efter två arbetsdagar...

Tänk att alltid har två arbetsdagar i veckan?? Det vore underbart! Jag skulle gärna jobba färre dagar med fler timmar. 
(null)
Nu i fredags efter två dagars arbete, så blev det en cykelrunda ner till biblan. Läser ju mycket, så mycket att lämna tillbaka och mycket att låna! 
Stannade till hos "grannen" för att prata lite, och då blev det lite whiskey... 
(null)
Efter några timmars socialt umgänge så var jag redan hemma vid niotiden, och då blev det ljusmys, och ett glas whiskey hemma i mitt bo! Ingen mer alkohol för min del resten av kvällen, då jag hade planering för lördagen... 
(null)
På lördagen så hade jag en dejt med goa vännen Carina. Gillar när mina vänner hör av sig när de har ärende i Kalmar, och givetvis på helgerna...
(null)
Testade en onyttig bit, mmm, men den var god och utan nötter! Hade ätit frukost för sent på dagen..
Är alltid så trevligt att träffa vänner så här spontant! Oftast så räcker det att man bestämmer dagen innan, men ibland så kan det vara trevligt att bestämma tidigare..
(null)
Det var en skön dag! Hon släppte av mig på annan plats, så jag fick en bit att gå hem... skönt! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: