Det var otroligt länge sedan....

En syn som inte är ovanlig hos mig på jobbet, är att jag käkar mellanmål vid datorn, men det var ett tag sedan jag hade mellanmål med mig! Det målet försvann när alla flyttbestyr och annat kom i min väg när sommaren kom! Ja, jag vet, mycket dålig ursäkt! 🙈🙈
(null)
Men ibland händer det! 
Tar mig inte tid att sätta mig i fikarummet, för då är risken att det blir lite tappad tid, då blir det vid skrivbordet! 
Kokt ägg, keso och något nytt för mig, quornskivor med spenat och paprika i, vilket ärligt talat inte inspirerade mig men ihop med ägget och keson så blev det ett perfekt mellanmål! 
(null)
Hem och bytte om och faktiskt i väg till ett bokat pass, ett corepass! Vilket är ett bra pass för kroppen, men gud, vilken nybörjare jag är! Minns när jag gick på dessa pass, kan det ha varit hösten 2016? Då hade jag balans, klarade tyngre vikter och nästan alla övningarna! Nu??? 
Ingen balans! Helt slut, flåsade som en valross (flåsar de?) och klarade av väldigt få övningar fullt ut! 
Katastrof!!! 
(null)
Fina nya omklädningsrum i alla fall! 
Kommer jag se dem flera gånger eller ger jag upp? Nej, ger inte upp! Är bokad nästa onsdag också på detta pass, för jag vet att det gör nytta, stor nytta, men det är jäkligt tungt nu med massa extrakilon som jag inte hade förra gången! Sämre knän dessutom som förhoppningsvis blir bättre framöver (om jag inte ger upp förstås) 🤔🤔

Vet ju att man mår så mycket bättre när man tränar, så varför slutade jag i somras? Min son J försökte peppa mig tidigare i höst, och han menade att varför behövde jag gå till gymmet, när jag kunde träna hemma med redskap! Jag svarade att jag trivdes på Malkars! Hans motfråga blev då: Varför går du inte dit då???? 

Bra fråga med skitdåligt svar!!!!!
🙈🙈
Bättring helt enkelt! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: