Helgens kap!

Nu när jag fick en större och nyrenoverad lägenhet så försöker jag verkligen få den som jag vill så att jag kommer trivas, vilket jag gör, alldeles för mycket.... 😊😊
(null)
Just det här soffbordet har jag tittat på i några år men aldrig kommit till skott att köpa det. 
(null)
Nu gjorde jag kapet på ett ihopsatt nytt bord för halva priset här i stan! Gick inte att tacka nej, eller hur? Att slippa montera Ikeamöbler är toppen! Dessutom ny matta, 150:-, så billig så jag kan byta ut den om jag inte trivs med den. Velar lite mellan rund matta eller mycket större matta.... 
(null)
Dagen till ära, lite blomster på mitt fina bord! 
(null)
Idag ruggigt väder, så lite extra mysvärme inne har behövts... 
(null)

(null)
Behöver nog läsa lite snabbare... 😂😂
(Låneböcker)

Nu ska det drickas ett stort glas vatten och sedan sänggående, och bara elva timmar kvar tills jag får äta.... 😎😎

Natti natti....
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: