Öland, solen och vindarnas ö, eller?

Sitter i mitt vardagsrum nu efter två trevliga dagar på Öland med jobbet! Skönt att komma hem, och nu försöka komma in i vardagen igen.. 
(null)
Fint väder men rätt blåsigt... stämmer rätt bra med öns smeknamn... 
(null)
Dessa dagar har varit trevliga men svullodagar, i alla fall för de flesta men det fanns några som åt förståndigt! Inte jag! 😩😩
(null)
Många koppar kaffe, många glas vatten och frukt och godis... 
(null)
Min måltid första dagen..... 
(null)
En kollegas tallrik, en förståndig kollega men en aning petig tror jag 😆
(null)
Eftermiddagsfika! 
(null)
Ett glas rött i solnedgången inför tvårätters i går kväll... 
(null)
Förrätten utan soppa! Men lurigt med ett helt serranochips och en fördel att bryta sönder det innan soppan kom.....
(null)
Mycket god soppa! 
(null)
Lite prosecco till soppan... 
(null)

(null)
Rejäl köttbit! Gott! Ett glas rött till varmrätten..  
(null)
Tyckte nog att de började med julen för tidigt... men lyste upp morgonen i alla fall... 
(null)
Försökte med lite frukt i stället, men nu i eftermiddags så var jag så svullen och uppblåst och mådde dåligt! Jag kan inte sitta stilla i två dagar, bara äta och fika och inte röra sig! 
(null)
På väg hem... 
(null)
Det var en given sak att ge sig ut på en runda ikväll, och min mage/kropp mådde mycket bättre efter rundan.. 
(null)
(null)
Körde lite småövningar hemma sen, men behöver ha mer, och jag hoppas att karaktären blir bättre... 
(null)
Undrar om man kan sova i natt? En otroligt stor fullmåne ikväll...  känns som om jag kommer sova gott! 
I morgon arbetsdag och kvällen planerad redan... 

Natti natti från en ännu mer överviktig dunderklump! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: