Vad är fiberfattigt?

När man är van vid att äta allt och aldrig behöva tänka så blir det jobbigt när man måste börja tänka och läsa på innehållsförteckningen! Förvisso måste jag tänka på nötinnehåll nu men att undvika fiber är inte det lättaste... 
(null)
Vit pasta, vitt ris, kokt fisk/kött och avocado! Men det finns ju fiber i avocado? Och fiberlös pasta? Och ris? Det blev att kolla varenda paket i affären, och fann ett paket fiberlöst ris, samma med spaghetti och formpasta! Säger bara tack varmkorvspaketet! Det räddade mina dagar, kall som varm! 
(null)
Vilken tur att jag älskar ris! Varmt som kallt! Min sista måltid i går kväll! Och jag har massor av mat i kylen som jag velat äta i dag! 😩😩
(null)
Ej kolsyrat vatten!! 😱😱
Jag som dricker det hela tiden här hemma! I fyra dagar!! 
Men på bipacksedeln stod det att man fick dricka det! Konstigt att det är olika, och vid googling så upptäckte jag att det var massa olika förberedelser i olika landsting inför samma undersökning! Visst är det konstigt?? 
(null)
Min lördagskväll! Vatten och sportdryck! Trots alkoholfritt var jag vaken till ett! Mycket konstigt! 
(null)
Min "kost" i dag! Många koppar kaffe/te och buljong, sistnämnda har hållit mig mätt! Och massor av vatten/sportdryck! 
(null)
Helt klart det första som jag ska äta i morgon efter undersökningen!  😁😁
Dagen har gått bra trots min "oro" för att svälta ihjäl, och räknar snart ner inför matintag! 

Alltså mat som är så gott! 

😎😎😎

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: