Ibland så måste man bara...

Sitter här i min fåtölj, är irriterad och arg på mig själv, över min dåliga karaktär!! 
Behöver ha en rejäl spark där bak, men av vem??? 
Hade en känsla av ett måste helt enkelt, och det var så gott i början, men faktiskt inte i slutet! 
Ändå så tog det slut! 
Är faktiskt tillåtet att lämna och slänga, men tydligen inte i min värld! 
(null)
Det var ju ett enormt lass! Varför kan de inte sälja mindre portioner till halva priset? 
Äter inte så ofta sån här mat, men ibland så får jag sån lust till detta, och är jag då ute och kör, så är det lättare givetvis....  
(null)
Inte mår jag bättre av att se Biggest loser nu! Eller kan programmet ge mig sparken? Jämförde en del kroppar med min nuvarande kropp, då jag inte alls har någon aning om min vikt, och ärligt talat så blev jag förvånad över att en del inte vägde mer! 
(null)
När jag går över den här tröskeln efter jobbet så måste jag....
(null)
.... tar ett steg tillbaka över tröskeln, nerför trappan och upp på cykeln! Eller promenera... 
Det funkar inte längre! 
Kläderna räcker inte till! 
Betalar månadsvis för något oanvänt! 
Är ofta trött, vet ju förbaskat väl att träning hjälper mot trötthet! 
Måste ta steget, igen! 
Måste få in en rutin igen, för femtioelfte gången! 
Vet ju att jag kan! 

SKÄRPNING!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: