Sjukbesök och ruggig kväll...

I går var riktigt ruggigt ute, man ville bara fortsätta med att krypa ner under täcket medan blåsten svepte utanför fönstren. Men jobba måste man, så inget täckemys här inte...
(null)
Hade mindre huvudvärk i alla fall om jag jämför med i tisdags... alltid något! Kunde inte stanna inne resten av kvällen för mor skulle läggas in på sjukhuset, så jag gick för att möta upp! 
Så mörkt ute så det kändes som i en Harry Potter film... 🙈
(null)
Skönt att sitta inomhus och dricka kaffe..... men jag skulle ju hemåt också! 
(null)
Vid tiotiden så försökte sig månen ta sig fram, den var så fin! Två timmar senare, alldeles för sent släckte jag vid min säng! Det skulle ju diskas, kokas morötter till matlådorna och lite plock innan jag kunde koppla av... 
(null)
I morse... lite skillnad på dagarna.... 
Har en lång dag framför mig, men det är en dag närmare helgen! 👍👍

Ha en bra torsdag! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: