Checklista, lång promenad och felköp!

I går kväll hade jag otroligt svårt att stänga av min tankeverksamhet, så eftersom min mobil hade gått och lagt sig, så blev det att gå upp och skriva ner mina tankar, då risk fanns att jag skulle glömma något dagen efter.. 
(null)
Konstigt att jag ligger och funderar på det viktigaste jag måste göra dagen efter! Eller kanske inte! "Mina" diktat var några speciella diktat, för här skrivs det bara på av alla.. 
(null)
Men så underbart att det börjar ljusna ute om mornarna! Jag tog det lugnt, till och med läste tidningen, förvisso stående men ändå! Gillar såna mornar! 
(null)
Läkarstudenternas namn på fina skyltar som en härlig kollega fixat! Vad gjorde vi innan henne? 🤩
Blir perfekt att använda på fredagarna när jag sätter upp schemat på tavlan! 
(null)
Efter en lång dag, igen, så blev det en lång promenad! Tredje på fyra dagar...  👏🏻👏🏻 Visst är det rogivande vid järnvägsövergångar? I alla fall blev det nästan sex kilometer på kvällen! 
(null)
Gjorde några ärenden under rundan! Hämtade ny bok, och ett par sååå snygga byxor, som skulle vara en morot för mig, men de är för långa! 
(null)

Hmmm.. finns ju skräddare! Frågan är om jag ska returnera eller lägga upp dem och gå ner i vikt?? 
(null)
Fick ihop 14 000 steg den här torsdagen, och skrev lite uppmuntrande på min tavla här hemma! 

Snart helg!! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: