Denna älskade helg...

Mycket lugn fredag som vanligt! I säng innan elva, och sovit rätt okey i natt! Cirka nio timmar i säng och vaknade vid halv nio.. känns bra att vakna utvilad! 
(null)
Min älskade lördag morgon!
(null)
Hade lite spa så här helt plötsligt en lördag! Sånt hinns inte med i veckorna!  Inte vad jag hade väntat mig, trodde att det skulle vara en hel mask..  (null)Ser ut som om det är gurkskivor men det är inte det. Några så kallade gurkskivor på i 20 minuter, sedan masseras serumet in i huden! 
(null)
Under tiden så ringde det på dörren!!!
Hmmm, öppna eller inte! 
Öppnade då det var Per, men han blev lite överraskad! 🤣🤣
(null)
Städade undan hemma, hade ett trevligt kaffebesök 🙈, och sedan i väg några ärenden! 
Hittade min framtida hylla till hallen! 
Frågan är om jag ska ha vit eller svart hylla till svart matta??? 
Tänk er, att det är spegelvägg bakom och svart/grå matta i hallen! 
Mycket tacksam om jag får lite råd här! 
Nja, det får nog bli vit hylla, då jag kommer att ha vitt i alla rum förutom sovrummet! 
(null)
Hittade även min tv-bänk! 
(null)
Frågan är inte om den ska vara vit eller svart! Vit givetvis! Men frågan är nu, två fack eller tre....
Nu när jag sitter här hemma, så vet jag absolut! Tre fack! 
(null)
Och denna ska målas vit framöver! Sedan är nästan allt vitt i mitt vardagsrum!
På Ikea så blev det givetvis ljus inköpta, för jag ville prova min nya ljusstake, som jag gav mig själv i julklapp och min syster och mor! 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Lite rolig ljusstake då man kan variera hur den ska visas! Inköpt på Clas Ohlson! Men verkar inte finnas nu.. 
(null)
Kollade på Stjärnorna på slottet ikväll, och det var Läckbergs kväll, och det blev ett bra program! Gillar henne! Skulle gärna ha hennes karriär, men tyvärr blir det inga böcker skrivna här, inte än i alla fall.. karaktär!!
(null)
När man lagar en stor form som inte får rum i kylen!! 
Tur att jag har balkong! 
(null)
Absolut en bukett tulpaner till mig själv en lördag!
(null)
Slutligen, frågan varför min fot ser så tunn ut när resten av kroppen är mycket överviktig????
(null)
En annan, kanske oviktig sak, men hur parkerar man? 
När jag kom hem i eftermiddags så blev det tvärt stopp då en bil stod i vägen! Jag backar ju alltid in på min parkering, så det var lite bök att komma in på min parkering ikväll! 
Alltså!! Om man, som i det här fallet, bara ska bära ner saker i källaren, varför backar man inte närmare????

Ja, det var min lördag och dess frågor....

Har nu blivit några avsnitt av The Vampire of Diaries, och något mer blir det innan sängdags..

En bra lördag helt enkelt! 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: