En härlig ledig torsdag!

Älskar lediga dagar mitt i veckan! Förvisso har jag oftast något inbokat men har jag tagit en hel ledig dag så känns det extra bra! 
(null)
Som en lördag helt enkelt! 
(null)
Det vore optimalt! Sex timmarsdag/vecka med 40 timmars lön! Men hur sjutton ska jag hinna med mitt arbete då?? 
(null)
Hade ett måste idag! Ett väntrum på stan! 
(null)
En dyr nödvändig utgift!! Fick min framtand lagad, som jag fick lagad för ett år sen, sen tog jag sönder den i somras när jag satte ihop en byrå!!
SKA ALDRIG MER BITA I EN TRÄPLUGG!!! 
Det blir för dyrt! 
(null)
Men som en surprise så blev det billigare!! 600:- rabatt!! Varför?? Ingen aning, men tacksam!!
(null)
Eftersom jag är en "snäll" patient, så fick jag en provtub med tandkräm samt några stickor som jag redan har liggandes hemma i toalettskåpet! 
(null)
Eftersom jag fick en perfekt parkering precis i rätt stund när jag skulle till tandläkaren, så borde jag köpa en trisslott idag!! Billigare räkning, samt en bra parkering! Kan ju inte bli bättre! 
(null)
Blev sugen på semla! Har inte ätit semla på två år! Men vet riskerna! Bjöd över "grannen" på en semla, och ja lite whiskey! 
Men jag fick ta några Betapred, och även Loratadin!!
Avskyr detta, att inte kunna äta vad jag vill och har varit sugen länge!!
Varför på äldre dar???
Men en semla på två år?? 
Kanske värt det??
(null)
Såg filmen Solsidan, som jag vet att grannen inte har tillgång till! Trevligt att kunna ge....
 
Haft en bra torsdag, även om det kostade nägra hundralappar men har inte skrapat trisslotten än som jag köpte på hemvägen! 
 
Vågar jag skrapa trisslotten eller låta den vara?? 
 
🥰🤩😎🥰🤩😎
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: