Man gör så gott man kan...

... men man gör inte allt åt en del! 
Ja, speciellt när man får skit för något som jag inte är ansvarig för! 
(null)
I går kväll åkte jag på en ej planerad shoppingtripp! Hittade lite tänkbart framöver! Om jag köper hyllan från Ikea till hallen, så kanske jag behöver ha någon förvaring, och dessa hittade jag på Clas Ohlsons... 
(null)
Fast jag kommer köpa den i vitt, tror jag! Men fortfarande tveksam, vit vägg, spegelvägg och svartgrå matta! Hmmm..
(null)
Behöver ha nya jobbskor, och jag måste ha skor som jag kan slänga av mig! Får panik annars! Men det är så svårt att hitta rätt! Hittade dessa på Skopunkten som verkade vara rätt sköna, men orkade inte prova...
(null)
Kanske ska köpa dessa till jobbet? 🤩
(null)
Hämtade ICAs matkasse, vilket var länge sedan nu. Jag saknar den faktiskt! Det är sååååå bekvämt att få hem allt i en kasse! 
Fick ihop tre matlådor, och blev sååååå glad över tanken sen, att jag har matlådor för resten av veckan! Jag är ju ledig torsdag! 😝
(null)
Var på Ikea igår för andra gången på tre dagar, och tulpanbuketten var nedsatt till 19:-, så den fick följa med hem! Älskar blommor i vas! 
(null)
Ikväll efter en speciell tisdag med jobbig natt, seg krypning ur sängen i morse. En timme senare till jobbet än i går, då jag var pigg när jag gick upp! 
Rörigt på jobbet och till sist......

Se titeln på inlägget! 

Så känner jag för att unna mig lite rött vid tv:n och alla mina tv-program! 

Har faktiskt betalat lite räkningar ikväll och min hyresvärd svimmar väl när han får hyran innan månadsskiftet! 😂

Gällande mina nätter, så är jag jäkligt trött på att inte få bra nätter! Äter melatonin (svindyra) dagligen som ska hjälpa mot bättre sömn, men har inte märkt av någon skillnad! Ibland händer det att jag sover en bra natt, vilket oftast är till helgen! 

Har alltid hört att när man blir äldre, så blir man morgonpigg!!! 
Hallå??
Glömdes jag bort? 
Eller är jag inte tillräckligt gammal än?? 😝😛

Nä, nu får det vara färdigskrivet! Disk som väntar, och lite annat! Ikväll ska jag vara trött när jag lägger mig! 

Natti natti! 

P.s! Skyll aldrig ifrån er när det är ni som är den skyldige!


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: