Aktivitetsdag! 😁

Gud vad jag Ă€lskar sĂ„na hĂ€r dagar! Ledig! Soligt! Varmt! LĂ€gga mĂ„sten Ă„t sidan! 
(null)

(null)

(null)
Ny kogrind!
(null)

(null)
Man fÄr inte vara rÀdd för kor...
(null)

(null)
SĂ„ lummigt! 
(null)
HÀr badade jag förra Äret, de fÄ gÄnger jag gjorde det..
(null)
HĂ€r skulle det vara fint att bada om alla illaluktande alger vore borta..
(null)
Denna fina vy... 
Det var premiĂ€r för mig pĂ„ Stensö löpslinga, alldeles för sent, men nu har ju latmasken rest pĂ„ sig ur soffan! 😜
(null)
Bra resultat efter halva dagen! đŸ‘đŸ»
(null)
ÅterhĂ€mtning i solen! 
(null)
Gjorde lite Ă€renden pĂ„ eftermiddagen med cykeln, och i detta toppenvĂ€der sĂ„ var det underbart! 
Nöjd med min lediga sköna dag! Lite mör i kroppen, vilket inte Ă€r sĂ„ konstigt nĂ€r jag har legat pĂ„ latsidan nĂ„gra mĂ„nader! 
(null)
KĂ€nns skönt att checka av dagen ✔

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: