Balkongmys!

Alltså, tänk att jag kan vara så nöjd med mina sovrumsgardiner, jag som aldrig brukar rulla ner! Nu blir jag inte väckt av gryningsljuset eller "stör" mig på lampan ute på tomten, vilket jag egentligen aldrig gjort! Och om jag skulle komma i säng tidigt så kan jag troligen somna lättare! 
(null)
Hade balkongmys ikväll med bästa goa vännen Carina! Älskar våra pratstunder! Hämtades upp på jobbet, köpte fika i Pressbyrån och på med kaffet hemma hos mig! 
(null)
Lite nyttigt först.... 
(null)
Sedan är min kära vän en liten gottegris så det blev smarrigt wienerbröd också! Det äter jag inte för ofta, så det slank ner! Men bara ett! Fanns fler... 
(null)
När vännen till sist tog sig från vårt sköna balkongmys, så var klockan runt halv åtta, men jag hade bestämt mig! 
Snabb cykeltur till gymmet, där det var lugnt med folk. Ett varv Milon så snabbt det gick..... 
(null)
...en mycket snabbare cykeltur hem, och hemma fem minuter innan min favoritserie började! 
(null)
Och jag kunde checka av onsdagens träning! ✔️

Mycket nöjd med min kväll, med underbart ärligt prat med en underbar vän! Vi finns alltid till för varandra! 🥰 
Nöjd med att jag checkade av min planerade träning, fast jag kunde ha struntat i den för att det blev stressigt! 👍🏻👍🏻
Slutade med vattenmelon och kolsyrat vatten i soffan! 
Imorgon ny planering! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: