Ledig klämdag ovanligt!

Alltså jag älskar mitt jobb och jobbar alldeles för mycket, och jag älskar att vara ledig! Tänk om jag kunde balansera dessa två favoriter! 🤔
(null)
Pysslade om mina plantor, och den här tomatplantan ser lite ledsen ut men den är inte det... men det är blommor i alla fall! 
(null)
Desto bättre resultat på andra tomatplantan. 
(null)
Hoppas hoppas! Skulle vara så roligt att få lite Claes-chili! 
(null)
Gett upp hoppet! Får nog plocka smultron i vägrenen! Den skulle vara så tålig mot kyla. Torr har den inte varit! 😢
(null)
Trots att jag egentligen hade "bråttom" så tog jag mig till träningen. 
(null)
Just nu håller jag mig till Milon, dels för att jag kan köra dem när det passar mig och dels för att det passar min takt! De pass jag brukar gå på, jag pallar inte dem just nu. Jag vill kunna ge allt jag kan, vilket jag inte kan med min feta hydda! 
(null)
Mitt kort fungerade men tror nog att systemet har gått tillbaka till de tyngre vikterna då jag var "tränad"! Det var SUPERTUNGT i dag! 
(null)
Check för dagens planering! ✔️
Nöjd att jag "tog" mig tid att sticka till träningen! Kunde lätt ha skaffat mig en anledning att inte träna, MEN det gjorde jag INTE! 🤩
(null)
Körde till Flygsfors efter träningen och dusch, och där blev det Mölkky bland myggorna! 😫
(null)
Rätt roligt spel! 
(null)
En omgång då jag trodde att jag skulle vinna men när Per träffar rätt pinne två gånger i rad, så blev jag snuvad på vinsten!! 🤭
Just nu inser jag, att jag inte har några kort från resten av dygnet i Flygsfors! 😱
Förutom Mölkky så fick jag lära mig kortspelet 500, vilket jag lär ha glömt till nästa gång! 
När tröttheten slog på de övriga, så hade mor och jag och den yngste medlemmen trevligt i köket! Ni som följer mig på Insta, fick se vad vi pysslade med... 🥃 😻🗣
Det blev bara ett dygn för mig där, saknade sönerna men yngste sonen dök upp dagen därpå och då spelades det givetvis Uno! 😁
Skönt att komma hem till egen vrå på lördagkvällen! 

Borta bra men hemma bäst! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: