Vi måste prata om 50!

Läst boken som grundas på fyra kvinnor i 50-års åldern, vars samtal har blivit denna bok! De har alla fyra olika livssituation nu, en gift, en lesbisk som är särbo och två som är singlar (tror jag). De pratar om kärlek, kriser och livslust. Hur livet ter sig när man kommer i 50-års åldern. 
(null)
Det avvecklas kapitel efter kapitel, några kapitel är mer intressanta än andra, för mig. 
(null)
Mycket som jag kände igen mig i, var ålder, kropp och utseende, klimakteriet, kärlek och sex! Även i kapitlet om vänskap fanns det en igenkänningsfaktor! 
(null)

(null)

(null)

(null)
Som sagt, det var en intressant bok och en hel del som jag kände igen gällande klimakteriet och livet! 
Fick känslan att jag inte är ensam om skiten, men vad hjälper det? 

1 Anonym skriven

Klimakteriet för mig här tydligen blivit min försenade tonårsrevolt, alltid varit "from" och aldrig ställt till något innan...nu har jag gjort mig ovän med de flesta/för jag orkar inte vara tillmötesgående mer/Susanne

Svar: Vad tråkigt för dig. Att du gjort dig ovän med många. Själv har jag blivit asocial helt. Avskyr mina vallningar och att må dåligt och känna sig äcklig... vill inte ens ha sex 🙈🙈
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: