Vilodag, nä det går inte!

Alltid skönt att vakna hemma i egen bädd! Ta det lugnt, njuta av stunden! 
(null)
Svor över Flygsforsmyggen!!! 
Fy fanken vad jag har kliat! Salubrinsprayen som hjälpt för stunden! 
(null)
Lite träning på eftermiddagen! 
Känns skönt att jag har kommit in i rutinen igen, att röra på mig regelbundet! Givetvis cyklar jag till träningen, om det inte regnar eller att jag har ärenden som kräver bil! 
(null)
Melonfrossa! Billig och god! 
(null)
😂😂 Billigt! Endast 10:- styck! Så nu gäller det att äta yoghurt månaden ut! 
(null)
Får väl vara nöjd med planeringen, då vila = familjeumgänge. Jag är glad över att ha kommit på den här fyra dagars planeringen, då den sporrar mig (den är inte gjuten i sten) och huvuddelen av träningen har blivit gjord. Visst, det är i början men nu känner jag att jag har kommit in i träningsrutinen igen. Bara att kämpa på! 👍🏻


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: