En bra helg med många frågor….

Söndag kväll! 
I morgon ledig, vilket är så underbart då jag inte gillar måndagar! 
Haft en rätt bra helg! ☺️
(null)
Hade gamla grannen på fika igår på dagen, sedan blev det bråttom då jag hade sjunde dejten på kvällen! 
Ja, med samma kille!! 😳
(null)
Gjorde varm smörgåstårta som jag inte brukar misslyckas med, men vad händer? 😳😳
För mycket ost på toppen och ett extra lager då jag hade mycket fyllning, som rann ut på sidorna och lite för salt (kryddar ju inget, då baconet sätter smaken)! 🙈🙈
(null)
Men hade trevligt sällskap, så vad gjorde en misslyckad rätt (enligt mig)? 
🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Hunden struntade i mig totalt! 
(null)
Lördagstidningen uppslagen och klar!
Bra tidningsbud i lördags morse! 
🤣😂🤣😂
Idag hälsat på mamma ihop med äldste sonen, och vi fick middag där och hade några trevliga timmar med mycket skratt!
Jag brukar ha något ätbart med mig själv, men har alldeles för mycket i mina tankar nu… 
🤨😏🥺
Det är förvisso tråkigt med en mamma som är dement men hon var på gott humör idag, även om vi fick svara på samma frågor om och om igen. Sedan hade hon och min son bra kontakt idag, då de alltid har trivts ihop. Men mycket svårt att tro, att mamma fick sin älskade hund avlivad för en vecka sedan! 😢 Det känns som om Bullen aldrig existerat, då vi inte säger något om honom, om inte mamma själv säger något, vilket hon inte gjorde idag..  🐕🐕

Gällande min pappa, så verkar det ha vänt för honom. Ringde avdelningen idag, och han hade då varit feberfri hela dagen och han åt bättre! 🙏🏻🙏🏻 Jäkla Covid! 😤😤

Och gällande dejtande… 🤔🤔

När är man i en relation? 
Hur många dejter behövs för statusändring på facebook? 
När är man kär? Förälskad?
Jag är alldeles förvirrad!! 
Måste man vara kär för ingå i en relation? 
Kan man vara kär efter tre dejter?????? 
Känner mig som en nybliven tonåring! 
Som jag tidigare har nämnt, är det inte lätt att ändra på tio års singelliv! 😤
Kan jag bli förälskad och kär igen? 🥺
Trivs med killen, jag skrattar mycket med honom, han är väldigt snäll och omtänksam! 🥰
Men….. jag tar en dag i taget, så får vi se.. 

Nu till något lättsamt.. 🤣🤣
Ser ni Sex in the City? Den nya serien på HBO Max? Jag googlade åldern på Sarah Jessica Parker och insåg att vi är jämngamla!! 
Men när jag såg hennes händer, så kollade jag på mina! Gud så släta och fina mina är (ja, förutom mina naglar för tillfället, ska fixa till dem snart)! Sedan hennes ansikte, gud vad rynkig hon är!! 
(null)
En rik kändis som hon har väl alla möjligheter att hålla ålderdomen borta? 
Hon kanske vill åldras med värdighet? 🤔 
Men visst är hon snygg och har stil? 🤩
Hon gör mig nöjd i alla fall! 
🤣😁😉

Nu är klockan elva, och jag är lite trött så jag bör gå och lägga mig med livets alla svåra frågor!  😬
(null)
Har på mig min nya mysiga morgonrock som Anna köpte åt mig i Ullared, endast 149:-!! 
Sååå nöjd! 🥰

Tacksam för en bra helg! ☺️








Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: