Tack Karl Fredrik 😉

Kollar ni pĂ„ Karl Fredrik pĂ„ Österlen? Första sĂ€songen gick förra Ă„ret pĂ„ tv 4.
Han gjorde min vistelse pĂ„ avdelning 17 till en höjdpunkt! 
NĂ€r jag lĂ„g i min sjuksĂ€ng eller satt fast i min rullstol, och ingen ork eller lust att lĂ€sa sĂ„ var det bara tv:n som gĂ€llde, och det finns lĂ„ngt ifrĂ„n alla de kanaler som jag kollar pĂ„ hemma! 
(null)
Det var ju mĂ„naderna maj - juni och bara repriser hela tiden förutom Karl Fredrik pĂ„ Österlen, och nĂ€r hans program visades sĂ„ blev det en höjdpunkt för mig! đŸ„ł

SĂ„ nu nĂ€r Ă„rets sĂ€song började sĂ„ fick jag bĂ„de glĂ€dje och lite ledsamma tillbakablickar men nu tittar jag med glĂ€dje pĂ„ programmet liggandes i min egna soffa! 

SĂ„ tack Karl Fredrik för ett mysigt program (trots att jag inte har en trĂ€dgĂ„rd)! 
đŸ€©đŸ„°



Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: