Trevlig lattestund! ☺️

Jag har ikväll haft mycket trevlig fikastund på Espresso House ikväll. 
Matchen på Tinder i helgen blev en fikastund och massa trevligt prat och skratt! Det var länge sen jag skrattade i 2,5 timmar med en okänd person! 
(null)
Provade tomtelatten, vilket var mycket godare än vaniljlatten! 🤩
Gällande den trevliga stunden, så ska jag inte ta ut någon glädje i förskott, för jag har varit på ett antal dejter, som inte gett mer! 
Men det var länge sedan, som jag njöt så här av varje sekund! 😍
Jag brukar vilja chatta lite mer innan man träffas, men den här gången tänkte jag ändra mig, så jag föreslog snabbt en fika! ☺️
Vilket jag inte ångrar! 
Frågan är vad han tyckte…. 🤔🤔
(null)
Köpcentrumet Giraffen är faktiskt ett trevligt ställe. Att sitta i mitten på Espresso House, dricka/äta gott och titta på människor runt omkring! Perfekt ju… 

Jag är nöjd med dagen, och njöt av kvällen! 
Håll nu tummarna för mig! 🙏🏻
Eller så vill han aldrig mer se mig! 🙈🙈

Vem har sagt att singellivet är lätt?
Men jag har i alla fall kommit igång med livet igen… 🙏🏻


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: