Ensam på show men glad ändå!

Idag tog det emot att ge mig iväg! Dels för att jag var ensam och dels för att jag nog har blivit lite skygg kanske? Lever mitt liv med jobb, träning och hemmasittande! 
(null)
När jag kommer till min plats, vilket visserligen var mycket bra plats, men när jag tittar mig omkring så finns det inte många som är själva! 😒 Alla har någon eller några! 
(null)
Det är inte första gången som jag är själv på en show men de gångerna är lätträknade! Och det är absolut inte roligt att vara ensam! 😢
Men det var en underbart härlig show, och förutom Pernilla själv, så är det ju främst Ola Forssmed som gör showen! Alltså, han är fantastisk! Man skrattar hela tiden åt honom! 
Det är ett härligt gäng på scenen, och det togs upp en man på scenen som fick dejta, gifta sig med Pernilla!
Lyckliga han! 🤩
(null)
Det här med ensamheten märkte jag av mycket när jag åkte utomlands en vecka själv för sex år sedan, det funkade men gud så många gånger jag var ledsen och kände mig oerhört ensam!
Varför? Vad är det för fel? 
Varför försvinner vänner?
(Har en bästa vän som aldrig sviker, och jag sviker inte henne)! 😘 
Varför är det svårt att få nya vänner? 
Varför lever jag singel, jag som nästan alltid har haft förhållande i hela mitt liv, förutom de sista tio åren?
Gud vad jag längtar efter socialt umgänge och vänskapskärlek, och givetvis en nära kärlek! 
Herregud, jag närmar mig snart pensionsåldern (56 år) och vill inte vara ensam på ålderns höst! 

Slutskrivet om tråkigheter! 
Ett sista tillägg! 
Varför kan inte människor läsa på deras biljetter? Vilken uppgång och plats som står på deras plats? 
Det står ju tydligt på biljetten vilken uppgång man ska ta för att enklast hitta till sin plats!!
Obegripligt! 🤨

Ja, förutom mitt klagande och snyftande om min ensamhet så var det en mycket bra show, och jag älskar denna familj, Wahlgren! Hade gärna blivit adopterad av dem! 😍








Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: