Omtanke, glädje

Jag har ju nämnt, att jag mår rätt bra nu, och är oftast på bra humör. Kan skaka av mig obehagliga saker som stör mig, och fortsätter må bra! Vilket är så skönt! Ingen annan ska få förstöra min sinnesstämning längre! 
(null)
I fredags så hade jag en liten pratstund med Anja, och det är alltid lika trevligt, då hon bryr sig om hur jag mår och jag bryr mig om hur hon mår! Men hon såg genom mig och mitt sinne, och gav mig en kram, för hon såg att jag behövde det, vilket stämde så bra! 🥰 
(null)
När jag gick hem den dagen från jobbet, så mötte jag min före detta faster Gia, vilket var så roligt! Tusen år sedan jag såg henne och jag kände sån otrolig glädje över detta! Det riktigt kändes i hjärtat, vilket jag sällan känner! ☺️
Dammsög och dammade till Pernilla Wahlgrens låtar. 😂 Det kändes rätt att göra det en fredag kväll och sedan blev det Pernillas Cava till en färdigköpt paj! Lyxigt värre! 
(null)
Såg ni Idol i fredags? Hur kunde inte Linus Gustafsson gå vidare? En tjejidol? Istället går Nashville-killen vidare? 😳😳
(null)         
Den här tjejen, Annika kan verkligen sjunga! En favorit! 
(null)             

(null)                     

(null)             
Wahlgrens värld! 😍😍😍 Älskar dem! Får jag bli adopterad? 

Detta var en mycket bra fredag från början till slut! För det är ju inte varje morgon som man har haft sex på natten! 
😂😝🙈😳
In my dreams! 
Men den var rätt verklig, så jag fick tänka efter ordentligt! 😂😂😂









Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: