Julen 2021….

Denna jul blev lite ledsam på grund av min pappas hastiga död! Jag har aldrig direkt firat jul med pappa så jag har inga direkta julminnen med honom! ❤️

Julafton var jag själv hemma, tog det lugnt men bakade lussekatter i sista stund! 
Jag tog mig sen en promenad med en påse lussekatter till en gammal vän, vilket kändes mycket bra!
Livet är för kort att grubbla vidare på saker som man inte har svaret på…. 
(null)
"Julafton" firade jag juldagen på Öland hos min syster Evelina med mina söner, mamma (som faktiskt kom i år) och Per! 
(null)
När jag lämnade mitt hem så blev jag låg och ledsam, och fick dåligt samvete eftersom jag körde mot ett trevligt julfirande! 😢😭😢😭
Men jag vet att pappa hade sagt, att han klarade sig och att vi skulle sköta oss själva! 😢❤️
(null)
Mycket mat hos systeryster! 
(null)
Mycket gott! 
(null)
Spelade julklappsspelet sedan, och det blev många paket!  Jag blev nöjd med mina vinster! 🙏🏻
(null)
Förutom vinsterna från spelet så hade systeryster köpt en t-shirt och en go halsduk från Pernilla Wahlgrens kollektion i Ullared! Och en Baileys till mig från P.  😍
(null)
Juldagen slutade med ett nytt UNO-spel, vilket var lite rörigt men roligt ändå! Men vi var alla så trötta, och alla ville få rundan avslutad men det blev aldrig ett avslut! 
Till sist så, så fick vi åka hem, och vi var nöjd med dagen/kvällen! 😍
(null)
Jag har försökt köpa en boxboll innan jul, för att köpa till mig och till syrran men den var till och med slutsåld hos leverantören!
Nu visade det sig att syrran hade en inköpt, långt innan det blev inkluderande en app! 
Det var jäkligt jobbigt att slå på bollen och jag flåsade som om jag hade sprungit ett maratonlopp!!
Nu har jag den hemlånad, och hoppas att jag provar den….🙄




K
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: