Ny god choklad!

Idag efter jobbet så gick jag en extra sväng, för jag skulle köpa lite billiga kycklingfiléer på Netto, och vad som gäller i den butiken är ju att hänga på låset om man ska få tag på det billiga.... Så jag trodde väl, att de skulle vara slut, men de var faktiskt inte det. Hittade lite annat smått och plock som var billigt, men absolut inget onödigt! :)
 
Ja, förutom den här då.......man ska inte gå och handla på "tom" mage....
Jag har aldrig sett den här förut, så för mig var den ny, och den var jättegod. En uppfriskande chokladbit, den var ju inte lika stor som en vanlig kexchoklad, så den var lagom. Den kommer jag nog att köpa i fortsättningen....fast jag köper ju inte godis så jätteofta, men om jag är hungrig när jag är i affären så kan faktiskt en kexchoklad slinka ner i korgen, för jag anser att den är lite mer matnyttig....Ja ja, man förvränger sanningen ibland :)
 
Men jag rekommenderar er att prova den i alla fall..... Jag tyckte, att den var mumsig!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: