Krögers!

Jaha, nu sitter man på Krögers för första gången i år (tror jag),
och nu är det "sommarvärme" och ljust ute, fast väldigt stormigt....
och då är man mer inspirerad av att sitta ute på pubarna...
Jag vet, att det kan diskuteras men så är det för mig i alla fall,
men för den sakens skull så är jag ju inte negativ till att cykla ner en höst/vinterdag...,
 
Visst, man går in i sitt "vinteride" under vintern,
men att gå ut en kväll under den årstiden känns ju lite fel,
för då är man ju oftast innesittande,
och då kan man inte prata, ja, vara social med sina vänner...
Ja, det är ju en åsikt från en "medelsålders" kvinna i "sina bästa år!"
Hmmm, ja jag är ute alldeles för lite, men när jag beställer en stor stark, så pekar tjejen på ett mindre glas än det här, kanske beror på styrkan? Men för mig så spelar inte styrkan någon roll, utan smaken....
Jag sitter ju hellre och dricker en god öl med svagare styrka än tvärtom....
Men sedan blev suget för mycket, ja 65:- för mycket.... Men det var ju gott till en början med.
men sista pommes fick Mahlin ta och doppa med.... Men aiolin var kanongod!!!
 
Sedan blev det en liten efterfest hos C och J, eftersom jag inte "släppte" till min lägenhet....av olika anledningar.....
Mycket trevligt, och vilken lägenhet, den byter jag gärna emot om de vill ha en stor etta....
Som ni ser, så drack jag väldigt lugnt under kvällen. En xider under duschningen, två stora starkar under många timmar på Krögers, sedan ett - två glas vin hos C......
Det är ju en dag imorgon också.... :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: