Mot Ronneby.....

En härligt solig dag så begav vi oss, fyra tjejer till Ronneby Brunn för att njuta och bara ha en tjejhelg! Såg verkligen fram emot helgen, och med dessa tjejer så kan det inte bli annat än bra!
Inhandlade en smörgåstårta för att vi tänkte ha en picknick när vi kom fram.
Vi hade många härliga skratt i bilen hela vägen, så tårarna rann på mig ibland.
 
Glass- och rökpaus i Jämjö.
Soligt väder fortfarande när vi kom fram, men tyvärr försvann solen efter några timmar.
Vi hade beställt VIP-korg för rummet, lite dyrt kanske 90:- per skalle men lyxigt.
Först kaffe i solen....
.... sedan vin i solen!
Ha-ha, vilken pose.
Vi gick och gick för att hitta den perfekta picknickplatsen.
Hej hej och skål!
En helt perfekt picknick!
Hade trevligt sällskap men när de hade fått de första räkorna så ville de gärna komma in i paviljongen, men Anna hade respekt med sig och sa stopp och faktiskt så stannade honan och hanen la sig till och med ner.
 
Mia gav änderna det sista av smörgåstårtan.
Filmtajm!
 
 
Ett ensamt vinglas inne i en stor buske :) Varför? Ja, det får ni fundera på.
Med den här tjejen har man aldrig tråkigt! Puss på dig, min vän!
Upptäcksfärd på hotellet med vinboxen :)
 
 
 
 
Vi hade tv- och vinkväll inne i vår säng!
Ha-ha, ja vilken kväll och många konstiga och roliga saker sas och hände.
Ha-ha, vilka härliga vänner jag har. Gjorde ett besök i hotellets bar.
 
En härlig hotellfrukost, där jag åt mest av alla, men sedan så klarar jag mig till kvällens tre rätters också :)
 
Nu har jag och mina kära vänner legat på våra hotellrum och bara slappat. Men jag förstår inte ungdomen idag, de är slitna efter gårdagen. Jag är bara rastlös. Men nu är det dags för lite vin och lite spabadande också! Jag återkommer med mer saker sedan, fick nyss en chock och jag föll i tårar! Jag älskar mina vänner!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: