Dag 7 och multitasking....

Tänkte att jag skulle komma i fatt den egentliga utmaningen, men det blir inte så, kanske till helgen. Jag är fortfarande på dag 7 och de som hängde med från början är på dag 10. Till helgen kanske jag kan ta ifatt några dagar. Känns bättre om man är i samma fas som själva utmaningen. Kom hem ikväll i normal tid vilket kändes normalt. Hade en dejt, så det var mycket som skulle hinnas med, så som matlådor, utmaningen och diskning vilket var de viktigaste sakerna. Sedan att mina trevliga grannar och jag hade en pratstund i trappan gjorde ju inte saken bättre, men det var rätt trevlig stund. Sedan blev det bråttom.....
Träningsmattan hamnade i köket ikväll.....
Datorn på köksbordet så jag kunde se mina repetitioner på dagens övningar. Vilken läcker bild det blev.
Samtidigt så stekte jag mig några fläskkarréskivor.....
Hade slängt in min sötpotatis i ugnen innan.....
I pauserna mellan repetitionerna så slängde jag på ost på sötpotatisen och sedan in i ugnen igen....
När jag var färdig med det viktigaste för kvällen (utmaningen) så tog jag mig ett snabbt kvällsmål. Rabarberkräm och två knäcke. Rätt gott och tillräckligt. Dejten kom, och vi tog en promenad i blåst och lite kyla på över fem kilometer. Det känns att jag har gått mycket den här veckan, men det blir nog vilodag imorgon.
Fruktsalladen blev inte fotad, men som en vanlig fruktsallad med god vaniljvisp. Nöjd med en rejäl promenad ikväll igen, men känner nu att jag nog bör ta det lite lugnt någon dag. Som sagt, när jag väl kör på, så kör jag hårt! Kvällen var bra men den slutade som ett avslutat kapitel. Säger som jag sa i föregående inlägg, man måste våga annars vinner man inte. Och den här gången vann jag inte, vilket kanske var förväntat! Det är mycket trevligt att lära känna människor, men det går inte alltid som man förväntat sig. Som vinst på kvällen, så tog jag mig ett glas vin och satte mig i massagestolen för det behövdes för min rygg, och jag måste bara få visa vilken banan jag hittade ikväll på Netto! Äntligen lågt pris på bananer, 10:- kilot!
Jag anser i alla fall, att den är enorm som banan! :) Känns bra att ha hittat ett bra pris på bananer, endast 10:-/kilo för de brukar kostar uppåt 20:-/kilo. Ja, detta var mitt från min onsdagskväll. Inget märkvärdigt alls, lite träning, en dejt som fick ett avslut och enorma bananer för endast 10:- kilot. 
 
UPPSKATTAT IDAG: MÅNGA TREVLIGA SAMTAL MED PATIENTER I LUCKAN! GICK HEM I TID!
EJ UPPSKATTAT IDAG: MIN FÖRVIRRING!
 
Ingen dag är den andra lik,
vilket är tjusningen i livet!
Kramis!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: