Ett avbrott......

Vad håller jag på med om nätterna egentligen? Helt slut när jag vaknar fast jag har sovit sju och en halv timme, och skitsvårt att få upp min enorma kropp ur sängen när klockan har ringt. Idag låg jag och snoozade endast en kvart, för jag kom på att jag skulle duscha, så nöden hade ingen lag, upp med kroppen på stappliga ben! Men jag kröp nästan ur sängen, och när jag öppnade mina blå ögon riktigt och tittade på sängen, så undrade jag verkligen vad jag hade gjort i natt!
Så här ska det inte se ut när jag har sovit helt själv i min säng en hel natt! Det brukar knappt synas att jag har legat i den för det mesta men detta var fruktansvärt rörigt!! Ja, man skulle nog ha en dold kamera som jag kan kolla på dagen efter för att se vad jag håller på med.
 
 
Dagens smoothie som bestod av banan och jordgubbar, men den blev väldigt tjock. Hade nog för mycket proteinpulver men har aldrig fått den så tjock någon gång, fast jag hade bara mjölk i och ingen matlagningsyoghurt. Kanske orsaken? Men den gled ner till frukost i alla fall med ett kokt ägg och en kopp te.
Kvällskäket!
Äggröra och makrill i tomatsås och lite grönsaker! Enkelt, snabbt och gott! Idag blir det ingen träning av någotdera, utan jag ska cykla i väg till en kompis och ta mig ett glas vin och ha lite tjejsnack! Men det blir ju en bit att cykla i alla fall (=rörelser), så det är nog bäst att ge sig i väg för hon undrar nog var jag är, men jag vet, att hon sitter inte i sjön :) I och med detta avbrott så vet jag med mig vad jag ska göra imorgon efter jobbet! Jo, träna givetvis och det får bli vatten/te och finncrisp till fredagsmyset i soffan för min del. Men det funkar för mig i nuläget, vilket känns bra. Misstänker att det blir lite alkohol på lördag kväll nämligen..
 
UPPSKATTAT IDAG: LUGNT PÅ JOBBET!
EJ UPPSKATTAT: FÖR MYCKET PÅ MITT KÖKSBORD!
 
Kramis, och ha en trevlig kväll,
och sov så gott när ni väl kommer dit!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: