PT

Underbart söndagsväder, men ändå lite låg i humöret, ja så kan det vara ibland. Kroppsligen mådde jag väl rätt bra, men ändå var det något som var fel. Nåja, så är livet. Ibland upp, ibland ner.
Hade en bokad tid idag på gymmet, så det var bara att rycka upp humöret och cykla iväg. Innan stärkte jag mig med lite goa knäcken och ett kokt ägg och te. Har fått noja på avocado den här helgen. Det är ju så gott och så nyttigt!
Ha-ha vad jag skrattade när jag fick detta meddelandet i min telefon. Sånt här tips har jag aldrig fått förut när jag har bokade möten. Men hur vet telefonen att jag kör bil eller cyklar?? Givetvis cyklade jag. Använder ju bilen väldigt sällan för såna här korta rundor.
Hade en konsultation med en PT för att se hur vi kommer att lägga upp det hela OM jag bestämmer mig för en PT. Det är ju inte gratis, men det skulle kännas bra att få någon hjälp kanske. Jag är ju motiverad innan men blev ännu mer nu, men samtidigt som en person sa, att är man så motiverad som jag verkar vara, så ska man väl inte behöva ha en PT för dyra pengar? Hon har en poäng. OM jag blir medlem på gymmet, så får jag nog troligen någon genomgång av en tränare första gången i alla fall, eller vad vet lilla jag? Men vet ju inte OM jag vill bli medlem på gymmet när jag har möjlighet att träna på jobbets gym gratis.
Ja, det är många OM! :)
På vägen hem så gick jag in på Netto för att handla billiga bananer och ett paket strösocker men man hittar alltid en massa andra saker där. Lite roligt att gå där om man har tid (för man får ju leta) och om man har ork (kroppsligen), vilket jag inte riktigt hade idag så det blev inte så mycket men jag hittade mörk choklad med havssalt för 10:- styck och lite olika nötpåsar för 10:- och inte förglömma makrillen. Älskar ju makrill! Och bananer går alltid åt!
 
Ja, nu har jag lite att fundera på OM jag ska ha någon PT eller inte. Men först ska jag genomgå en MR röntgen för att se vad de hittar i min kropp och därefter så får jag ta ställning ihop med min sjukgymnast hur upplägget ska bli framöver.
 
Men det går i alla fall åt rätt håll! :)
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: