Ångrar jag mig?

Finns det någon som är mer kluven än vad jag är när det gäller vissa saker? Blir så trött på mig själv när jag är sån här. Sedan så kan jag i vissa situationer bara bestämma mig på minuten och göra något konstigt och oförutsett. Har velat precis hela dagen om jag skulle gå ut och dansa ikväll men nu så bestämde jag mig när foundationen var lagd och den åkte snabbt bort och mysplagg åkte på! Och då kommer frågan varför blev det detta beslut? Ja, det negativa övervägde det positiva, och jag kommer säkert ångra mig! Kanske hade hittat den stora kärleken ikväll?
Fördelarna:
 
1. att få dansa till BlackJacks musik
2. att ha roligt (förhoppningsvis)
3. att få trevlig motion
 
Nackdelarna:
 
1. att det skulle kosta några hundralappar (de kan hamna i reskassan under Barcelonaresan)
2. att min allergi har kommit idag (orsaken vet jag inte än)
3. att jag inte vill visa min haka (lång historia)
4. att jag inte har några bra dansskor (vill ha klackskor men jobbigare att bugga i)
5. att jag är supertrött (självförvållat)
6. att jag inte vill komma själv till dansstället (tramsigt, vet)
7. att jag känner mig osäker (hmmm, ja hur är det med den där självkänslan)
8. att det är skönt att bara vara hemma efter några dagars bortavaro (är en hemmavarg)
9. att jag måste ha glasögon med mig (avskyr glasögon)
 
Så nu sitter jag i mitt soffhörn med ett glas vin och lyssnar på BlackJack på Spotify och är irriterad över mig själv och täppt i näsan. Ska nog stänga av musiken, så kanske jag släpper det. Känner lite ånger, men blev så förbannad när jag stod framför spegeln, därav beslutet och ingen återvändo den här kvällen i alla fall.
 
Kanske hade gått lättare att gå bort till Sandra om jag inte hade suttit uppe och chattat till fyratiden i morse? Men det var en trevlig chatt, så den ångrar jag inte.....  ;)
 
Hoppas att ni andra kan ta snabba och bra beslut, och inte göra som jag. Men jag ser fram emot att krypa ner under mitt goa täcke sen...... Det beslutet kommer jag inte ångra!
 
UPPSKATTAT DESSA DAGAR: FAMILJEUMGÄNGE OCH TREVLIG FREDAGSKVÄLL
EJ UPPSKATTAT: MITT VELANDE
 
Kramis!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: