Party nummer ett ;)

Mycket nöjd med min helg, och mycket umgänge, roligt! Och att jag har mått bra hela tiden, ännu bättre! Alltså, ingen sjukdom, utan att man inte blivit bakis!
I fredags var det jobbfest med silvertema, och jag hade ju hittat den "perfekta" kjolen för endast 50 spänn (trodde jag). Jag förstod redan i affären, att jag inte skulle komma att använda den mer än på den här festen, men.....
 
Hade två val, klänningen hade jag haft innan som mitt första hands-val, men tyckte ju att kjolen var en rolig grej, men när jag provade den så blev jag som en elefant!!! Det var bara snabeln som saknades!  
Så det fick bli min virkade klänning! Med ett ljusgrått längre linne under. Den här klänningen kan man nämligen inte gå utan något under, ja kan, kan man väl, men man måste ju uppföra sig! Mina underbara stövletter givetvis! Nio centimeters klackar! Älskar klackar! Älskar min svarta skinnjacka också, tyvärr kan jag ännu inte knäppa den, jag satsar ju inte på magen tyvärr, det får ta den tid det tar. Men för fyra år sedan kunde jag knäppa den! Och jag borde satsa på den, men gillar väl livet för mycket!
 
 
Att det var silvertema förstår ni säkert!
Vilken tuffing i silverhatt och silverjacka! Vår härlige Hendrik.
Det serverades grillbuffé, mycket gott.
Blev både lite rött och vitt under kvällen.
Här gör den härliga festkommittén en sketch om läkarsekreterarna. 
Den mest uppfinningsrike var Jacob. Julgransglitter och folie som hatt! Han var för härlig.
Kaffe och god kaka framåt kvällen.
Första och enda gången som jag går på röda mattan misstänker jag. Blev till och med fotad på den!
Premiär för min nya väska! Den rymde mycket!!! Men lätt att bära på axeln, vilket jag gillar.
Kanske lite väl stor, för när jag tog mig hemåt framåt natten, så hittade jag inte mina dörrnycklar, så det blev att tömma väskan ljudlöst i mitt trapphus! Men jag låste i alla fall cykeln ordentligt. ;) ;)
Hade haft en mycket trevlig jobbfest med härliga jobbarkompisar! Man får hoppas att det inte tar fyra år till nästa. Jag somnade gott, och försökte bli utvilad till lördagens fest!
 
UPPSKATTAT: EN HÄRLIG FEST!
EJ UPPSKATTAT: EN KOLLEGAS SKADA!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: