Lindahls Kvargyoghurt - Mango & kokos!

Som testare via Smartson, så har jag fått chansen att prova Lindahls Kvargyoghurt den här gången. Jag valde smaken mango & kokos, eftersom jag älskar kokos! Jag gillar att använda kvargyoghurt med lite tillbehör som ett snabbt mellanmål när jag är på språng, går utmärkt att äta stående (men inte så bra kanske) eller stillasittandes ute i solen efter ett träningspass! Eller som kvällsmål framför tv:n ihop med någon god knäckemacka!
En bra bok, solsken och en skål med kvargyoghurt med tillbehör, efter ett lopp tidigare under förmiddagen!  
Ihop med goa nyttiga mackor med ägg och kaviar innan ett träningspass!
Som kvällsmål efter ett kvällspass på gymmet, ihop med riktigt goa avocadomackor!
Vill gärna ha lite tillbehör på kvargyoghurten, och som oftast så blir det pumpakärnor, kokosspån och lakritspulver! Men det går lika bra att äta utan, om kvargyoghurten är tillräckligt god.
Men vid en recension så ska man ju vara ärlig, och jag blev nog lite besviken på den här smaken, för jag hade förväntat mig mer kokossmak! Jag gillar däremot Lindahls Kvargyoghurt Vanilj väldigt mycket, så därför hade jag höga förväntningar på den nya smaken.
 
Men kommer troligtvis köpa den här smaken igen, för den var god, men saknade mer kokossmak! Lindahls Kvargyoghurt är god, inte ett dugg sträv när den hamnar på tungan. Endast 1,9 % fett, inget tillsatt socker, proteinrik och dessutom en skruvkork på förpackningen vilket står högt i kurs hos mig! :)
 
LINDAHLS KVARGYOGHURT MANGO & KOKOS!
TUMMEN UPP!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: