Från att vara lite smålycklig till att vara......

Känner mig totalt jäkla tom!
Från att vara lite småkär till att vara tom!
För en vecka sedan så blev jag kär,
väldigt intresserad i alla fall.
Några dagar senare blev jag kär! Lite i alla fall.
Var så länge sedan så jag trodde inte att jag kunde igen!
Det var en härlig känsla!
Men tyvärr så kom något i vägen!
Kanske ska säga någon!!!
Min nyfunna känsla som jag inte trodde att jag skulle finna mer,
fick sig en törn!
Som tog hårdare än vad jag kunde anat!
Hoppades verkligen att det inte var verkligt!
Men ikväll kom svaret!!!
Tårarna rann sakta nerför......
Blev tom!
Trodde aldrig att jag skulle känna så här...

Nej, han blev aldrig ens min,
men ändå så fick han en plats i mitt hjärta!
Tårarna rinner igen.....
 
Fan, helvete rent ut sagt!
När jag väl ville, så blev det så jäkla fel,
och tog så hårt,
mycket hårdare än jag någonsin trodde skulle göra!
Har inte fällt tårar över en man på många år nu,
trodde jag aldrig skulle göra det mer.....
Men tydligen så blev det så...
Får väl krypa in i mitt skal igen och fortsätta där jag var...
Är tydligen inte så kall av mig som jag trodde....
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: