Familjehelg, länge sedan sist!

Älskade lördag, älskade helg! Ja, jag kan inte få nog av helgerna! Det är underbart med helg, och nu var det dags att åka iväg för en familjehelg! Visst, det hade varit skönt att vara hemma, men när jag väl kommer iväg så är det jätte trevligt.
Vaknade till först tjugo över sex!! Herregud, det kan ju inte gå för sig att gå upp en ledig lördag vid den tiden. Varför kan jag inte vakna så på vardagarna? Ändå somnade jag närmare halv ett. Konstigt!
Somnade om, sov till tjugo över åtta, så okey då fick jag gå upp. Morgontidningen, och en go frukost.
Packning inför helgen!
Nu jäkla så måste det tas nya tag!
Det finns en skön slinga dit jag skulle åka, och vädret skulle bli bra, så givetvis skulle jag ut och springa.
Gjorde lite ärenden innan, och ja, jag käkar mycket Vicks :)
Det gick inte att undvika att köpa på mig en hög med det här priset, eller hur?
Förstår inte??
Ska bara vara iväg en natt!
Men som sagt, mycket ska ju tillbaka hem sen.
Färden gick iväg i ett soligt väder, och fick prova mina nya solglasögon, vilka jag är nöjd med.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: