"Leverpastej" som är annorlunda....men god!

Ikväll har jag "buzzat" en ny pastej ihop med mitt favoritbröd Lingongrova. Kommer från Pastejköket och är vegetarisk.
Den skulle vara krämig, så jag trodde att den skulle vara lätt att bre på smörgåsen, men den var inte det. Däremot så var den krämig i varje tugga som jag tog. En mjukare, mildare smak än en "vanlig leverpastej"! Avnjöt den ihop med paprikabitar, mycket gott!
 
Jag älskar leverpastej med inlagd gurka på, men eftersom jag missade att jag inte hade det hemma, så fick det bli paprika, vilket funkade väldigt bra.
Om ni gillar leverpastej, och är intresserade av att äta vegetariskt så prova gärna den här från Pastejköket. Helt okey för att vara vegetariskt!
 
Ett bra och nyttigt tips!
 
1 Caroline skriven

En ny intressant produkt. :) Har inte testat den.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: