Ännu en spännande och givande låda...

Häromdagen så hämtade jag ännu en låda från Smakbox, och den var mycket intressant och givande. Ska ge er ett kort inlägg om vad som fanns i den. Det är alltid lika roligt att öppna den, om jag hinner göra det innan min syster lägger ut sina bilder från boxen. Då försvinner min nyfikenhet, så nästa gång får jag nog snabba mig och hämta min box.
Denna fond passar utmärkt, för jag har haft lust att göra något wokat en längre tid. Så nu får det bli av.
Riskakor eller majskakor som dessa kallas för går alltid åt.
Pasta alltid bra att ha i skåpen. Tyvärr älskar jag pasta, och jag skulle kunna äta det varje dag.
Den här påsen kommer ligga länge i mitt skåp. Tills ett rejält sug träder in förmodligen.
Alltid gott med kokosmjölk.
Dessa är ju så goda!
Den vänstra ja tack, den högra nää... är inte särskilt förtjust i crush.
Ett omtyckt te.
Gillar att prova nya gryn, och dessa är ju en sammanslagning av de som jag brukar köpa.
Gör lasagne väldigt sällan, egentligen aldrig, men nu får det väl bli av.
Knäckebröd går alltid hem i mitt hem. Äts nästan dagligen.
Ännu en burk med kondenserad mjölk. Får leta upp ett glassrecept tror jag.
Helt alkoholfri öl. Så små och söta. Endast 0,15 liter.
En pepparkvarn. Perfekt. Passar för mitt grova salt som jag också har i skåpet, när pepparn är slut. Denna kryddan används mest i mitt kök.
Givetvis lite godsaker också. Ploppen var väl okey, men apelsinkulorna var underbara. De bara smälte i munnen. Mycket goda. Finns att köpa i lösvikt på Coop, farligt.
 
Det var rätt många produkter som var ekologiska, så det är många bra produkter i lådan. Rekommenderar att testa denna om ni gillar att prova nya produkter. Endast 199:- för alltihop, som är värt 415:-. www.smakbox.se
Den kommer ungefär varannan månad tror jag. Man kan pausa också om man vill.
 
Ett bra tips, testa vet ja....
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: