Gåsmamma ihop med grannen!

Fredag! Ja, det blir ju fredag varje vecka (förhoppningsvis), och då vill man bara njuta av ledigheten.
Fick se en ljusglimt när jag gick från jobbet idag! Det är dåligt med glada färger för tillfället.
För två veckor sedan så bjöd jag in grannen till Gåsmamman-halvmarathon, så nu var det dags för att fullfölja marathonet!
Det är endast åtta avsnitt, så vi hade fyra avsnitt kvar på CMore. Den är bra. Det blev en riktigt bra cliffhanger till nästa säsong!
Jag har ju bara två små bord vid soffan nu, och de räcker till en person var! :) Lite vin, lite whiskey, rostbiff och potatissallad! Rostad lök också.....
Det var en mycket lugn kväll. Vinet fick kämpa för att glida ner. Whiskeyn likaså! Konstigt! Det är ju inte jag! Vi kollade på samtliga resterande avsnitt av Gåsmamman, och sedan tackade gästen för sig. Och jag, ja, jag måste ju diska innan jag stänger av sociala medier! Hade ett blogginlägg i huvudet, inte detta, men jag får nog ge det en chans till morgondagen. Klockan är alldeles för mycket för min hjärna, så det blir sängen nu! Glad över att det är helg! Har nu fått en ledig lördag helt oväntat. Hade en planering imorgon, men den blev ändrad! Tacksam för detta!
 
NATTI, NJUT AV ER LEDIGHET, DEN FÖRSVINNER SNABBT!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: