Belvita, så goda men.... så....

I senaste Smakboxen fick jag tillfället att prova Belvita Breakfast Duo Crunch! Det är så roligt med den här Smakboxen, att man får så mycket nya produkter som jag kanske aldrig skulle köpa. Jag kommer nog alltid prenumerera på Smakboxen, för man vet ju aldrig vad man får i nästa box, och det är alltid lika spännande att hämta hem den och öppna den!
Tog med mig förpackningen till jobbet, för jag tänkte att det är bra att ha dem som mellanmål, när jag saknar något annat. De är riktigt goda fullkornskex med nutellaaktig chokladkräm mellan.
Men de var inget bra som mellanmål vid ett tangentbord! De smular en hel del. Sedan är frågan om de är så nyttiga. En hel del kolhydrater. Men man äter ju inte såna här dagligen. Själva krämen mellan kexen är gudomligt god. Men jag gillade inte att de smulade så mycket.
Jag rekommenderar er, att testa dessa, då de är väldigt goda och de ligger förpackat med två och två, så de är lätta att lägga ner i väskan för ett mellanmål under dagen. Det är ett fullkornskex som kan vara perfekt som frukost för dig som är stressad om mornarna. De frigör kolhydrater långsamt. De finns i flera olika utförande och smaker.
 
Rekommenderar er att testa någon av alla de sorter som finns i hyllan i din butik!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: