Lite är bättre än inget....

På tre dagar så har jag gjort något två dagar, ja förvisso, jag var ju på bio i går, och det var mycket trevligt! Såg nya Mamma Mia med en kompis. Filmen var givetvis bra, det är ju ABBA-musik! 🤩🤩
(null)
Det som jag nu tänkte, var att jag har varit på gymmet två kvällar! Förvisso bara kort stund men mycket bättre än att sitta hemma. Det känns bra och givetvis nödvändigt för att jag måste må bra igen! Har en planering i huvudet för resten av veckan, och jag tror att den håller....

Sent i säng nu, och egentligen skulle jag vilja bläddra lite i två nyköpta böcker men måste sova... Kommer att berätta om böckerna i ett senare inlägg....
Så natti natti från en rätt nöjd tjej (för en gång skull)!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: