Premiär för balkonghäng!

Vilken söndag det blev, hela helgen har varit underbar! Idag har det inte blivit många steg, men utnyttjat solen på balkongen! Älskar soltiden där! 
(null)
Brunch i solen! 
(null)
Mycket god omelett med blomkål. 
(null)
Känner faktiskt lite solvärme i ansiktet ikväll, skönt! 
(null)
Lite mellanmål i solen! 
(null)
Men vid tre så kom "kylan" och fick dra mig inåt! 
Har idag lagt ut massa saker till försäljning, som ett akvarium, lampor, skor med mera och faktiskt sålt min köks-tv till bra pris! Känns bra att bli av med saker som bara tar plats och som jag aldrig kommer använda mer! 
Man sparar på alldeles för mycket saker, och det är jag inte ensam om, men ska bli bättre på att rensa...

Nu ska det sovas, ny arbetsvecka väntar.... 

Sov gott! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: