Skön lördag med lite husligheter...

Älskade lugna lördag! Har inte varit utanför dörren, då det har varit ruskväder och är fortfarande! Men det är skönt att ha såna dagar...
(null)
Jag hade tänkt att sticka till gymmet men som sagt, vädret styrde mig idag! Men vad gjorde jag då??
Jo, körde ett knäpass med Sandra Friberg från hennes you tube-kanal! 
Egentligen skulle det ha blivit ett pass till, då knäpasset bara var en kvart! Men min husliga sida har idag lagat middag! Den väntade i ugnen! 
(null)
Hade färdigstekt köttfärs i frysen...
(null)
Tänkte använda osten från Cantadou...
(null)
Blandade ihop färsen och osten..
(null)
Opps, färsen åkte rakt genom! 
(null)
Lyckades faktiskt göra en ostsås utan att bränna vid!! 
(null)
Blev ett antal cannelloni...
(null)
Paketet med cannelloni kom från Smakbox! 
(null)
Min lördagsmiddag gjord av kärlek! 😍

Tittade på Så mycket bättre, och min favoritartist var med, Carola! Sedan har jag plöjt en massa avsnitt av olika serier, och varit lika asocial som vanligt! Kunde säkert haft något sällskap men nja... 
Det är lite konstigt, att nu under två månader så har två gamla ex hört av sig, och då menar jag från ungdomen och från 22 år sedan... 
Men................  😏😏😏
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: